Ziua mortii mele

Posted: Octombrie 12, 2009 by Bogdan in Romaneste, Web
Etichete:, , ,

Capture

Am vazut azi un adsense, ceva de genu „vrei sa stii cand vei muri?”, si mi s-a parut atat de stupid incat am dat click (stiu, am fost bou!).  Mi s-a deschis o pagina cu un mesaj morbid: „Ziua mortii mele”!

Dup-aia dracia continua..cica „Bine ai venit! Vrei sa stii cand vei muri?”..si ma asigura ei ca dupa completarea formularului voi afla data mortii mele! ba da-ma dreaq!

Lasand la o parte indemnul/intrebarea „Verifa cat timp mai ai?” (ca doar stim sa vorbim romaneste) am dat click pe link sa fac testu, sa vad cat mai am de trait..deja imi batea inima mai tare; dupa vreo 5 secunde sunt retrimis la o pagina scrisa in poloneza. Cica: „Zanim rozpoczniesz test”…prietene, vreau sa aflu cand o sa mor, ce kilu meu faci caterinca de mine in poloneza? Noroc cu Google translate!

Dupa vreo 3 intrebari (una dintre ele era „Did you have a vision?”) le-a murit serveru! Rest in peace!

Capture2

Na ca ai dat de dracu! Prostule 🙂 Incurcate-s caile mortii!!!

Daca vrei sa aflii si tu cand o sa mori, incearca  http://longevitycal.com/ .

Comentarii
  1. mda…si stai in kilu meu sa faci tot testu….si la final….surpiza….Dacă doreşti să afli mai multe detalii trimite un sms…..2×3 euro :)))

  2. Laru spune:

    si chestie mai interesanta. 😀 ca a facut testul asta cineva pe care cunosc. trimiti primul sms iti da un cod , da` ca sa-si bata joc de tine si mai mult , te mai pun ei asa draguti cum sunt de felul lor sa le mai dai un sms. ca tu esti prost si creditul nu-ti foloseste.

  3. latefall spune:

    hahahaah ce muistii ai dreaq si eu care vroiam sa il fac:)) dupa ce ca e criza mai ne fute si cu vrajelii dastea auzi dar ghiceste cat ma tine pe mine un orgasm mancami-ai lindicu

  4. ioana spune:

    de unde stie cum ma cheama?

  5. donator de muie spune:

    auzi la ei..de ce coaiele mele nu dati rezultatele pe un euro?k ati face bani mai multi..da dk tot sunteti tari…ia ghiciti ma kt timp dureaza s m cac, ingurgita’mea’ti dovada?

  6. viana spune:

    E o mare magarie.Oamenii acestia sunt sadici.Eu cer interzicerea acestui sit care ne sufoca.E injositor.Pentru ei daca le pasa.

  7. anonim spune:

    sa ma fut in gura ta ma boule ia afla cat timp mai ai u de trait date drecu de mort ce esti u

  8. Goie Anamaria spune:

    ce prostie te pune saa trimiti sms ca sa iti ia bani si nici nui adevarat

  9. Criss spune:

    Yo mor in 2077 >:D< am doar 11 ani

  10. latefall spune:

    bai muistule sa te futa pe tine cine o vrea boule populule :)))))) al dreaq in loc sa citesti aici ce te intereseaza stai tu sa ma futi la icre :)))) pfffff cred k ai devenit feticist :))

  11. giuli spune:

    sa te fut in gutra handicapat cu un creer

  12. elena spune:

    Mai fiar ai dracu cei kre vb urat dc futute-n mortii mati vb sa dea domnul sa te gasim violata pe starda si ca testul asa care ti l-ai facut sa fie adevarat latefall

  13. andreea spune:

    superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  14. lorena spune:

    vreau sa stiu cand morrrrrr

  15. linca sergiu ionut spune:

    testul mortii

  16. badalan florin dumitru spune:

    testul mortii

  17. amet narchita spune:

    noiembrie 11.11..

Lasă un răspuns

