Ma urmaresc…

Posted: Octombrie 22, 2009 by Bogdan in Personale
Etichete:, ,

Azi a fost o zi d-aia ciudata..din categoria „Ai bani? Ia da-i incoa!!!” Si enumeram:

  • mail: „taxa pentru facultate poate fi platita pana in data de 23 octombrie”. O sa-mi iau inima-n dinti si o sa ma duc maine sa scap de niste bani…sper sa nu fie coada; e amuzant cand lumea sta la coada ca sa dea bani 🙂
  • mama: „mah vezi ca au venit vreo 3 facturi. Ti le-am pus pe birou..cand iei salariul sa le platesti.”
  • sms: „va informam ca trebuie sa virati in contul BCR suma de x lei. Daca ati facut deja acest lucru va multumim! SPOR LA CUMPARATURI!”  Ce amabili sunteti voi.. mai aveti putin si va transformati in camatari!

E bine totusi ca o zic asa … cu frumosul; ceva gen „Stii ca tre’ sa ne dai niste bani..sa nu cumva sa uiti te rog!”.  Cocalaru’ negru de la romana e mai direct:

– Bah..auzi ma..da cinci mii!
– Pleaca ma, n-am timp!
– Bah da cinci mii!
– N-auzi sa ma lasi?!!
– Da cinci mii ca te tai sa moara mama!
– Ba baga-mi-as …

Trage o flegma si o rupe la fuga pe Magheru, in 30 de secunde cred ca era la Universitate deja!

Raspunsul meu pentru toti: ia mai scutiti-ma!

Lasă un răspuns

