Ungurii sunt prosti?

Posted: Noiembrie 1, 2009 by Bogdan in Mizerii, Politic
Etichete:, , , ,

Nu, nu vreau sa mi se tina acum teorii legate de discriminare! Da’ cand vezi unele chestii stai si-ti pui si intrebarea asta: „Ungurii sunt prosti???”

Tocmai am vazut un clip electoral de-al lor pe Realitatea. De ce isi fac campanie electorala in maghiara?  E ca si cum s-ar adresa doar ungurilor. Prietene, sa-ti reamintesc, candidezi pentru functia de presedinte al ROMANIEI.  Voi in tara asta sunteti pe undeva pe la 2 milioane, noi suntem pe undeva pe la 17 milioane.

De ce ma rog imi vorbesti in maghiara? E clar atunci ca tu nu ai nicio treaba cu mine, ca roman, desi tu candidezi la presedintia ROMANIEI.  Imi vorbesti doar despre legi pentru maghiarii tai. Imi zici ca vei schimba Constitutia, ca sa fie egalitate pentru etnia maghiara.  Imi zici ca o sa fie bine..pentru maghiari.

Pai si, eu ca roman ce fac? Mie nu-mi zici nimic? Poate te-as vota, poate m-am saturat de toti „romanasii” nostrii din Parlament. Poate as vrea o schimbare.

Te anunt ca n-as avea nicio problema sa fiu condus de o persoana de alta etnie, cu conditia ca sa mi se adreseze si mie! Dar nu, tu vorbesti in maghiara, altii in tara nu exista pentru tine. Ba, esti in Romania! Mai sunt vreo 17 milioane de ROMANI pe-aici, in afara de ungurii tai! Ei nu conteaza? Tinand cont de faptul ca noi suntem majoritari, te intreb: de ce dracu mai candidezi?? Stii din start ca nu ai nicio sansa.

Mai bine stati acasa si hotarati-va pe cine pupati in cur dupa alegeri..ca deh, tre sa fiti si voi pe-acolo prin parlament! Asa ati facut dintotdeauna!

Comentarii
  1. Mihai spune:

    Bine zis, acuma am gasit si eu postarea, tarziu ce-i drept, dar totusi, iti impartasesc ideile, sunt din Ardeal si stiu cum e. Idiotii astia se baga oriunde, oricum sa ajunga la conducere. Vai de mama lor.

  2. catalin spune:

    poate da o lege rominii sa se duca dracu in tara lor si in limba lor aia spurcata ….. astia sunt hunii sau bozgorii oameni fara nimic si au gasit in rominia pomana afara cu javrele astea din tara

  3. lae spune:

    eu nu as vota un maghiar sincer ca o sa isi faca drepturile mai drepte ca ale noastre pana pleaca bine de acolo.
    poate as vota un neamt de exemplu doar pentru faptu ca is mai corecti de obicei ca romanii (au obraz, ceva ce romanii nu mai au)

  4. aura spune:

    Atitudinea maghiarilor ma scabeste. Nu au istorie demna de lauda la noi in tara si nu au majoritate si totusi vor sa faca ei legea. daca doreau cu adevarat binele etnicilor unguri, dar in primul rand cetatenilor romani care sunt majoritari, nu isi vedeau propriul interes….

  5. nu sunt noe spune:

    atitudinea romanilor ma scarbeste? da! de ce? pai domnule, noi in Ardeal avem cel putini 2012-896=1116 ani vechime(dar se scrie in cronici, ca atunci cand au venit ungurii, maghiarii deja au fost in Ardeal!).
    Deci o natiune cu peste o mie de ani vechime intr-o tara trebe sa aiba drpetul de a vorbii in limba materna, nu?
    ei bine,bine, voi nu aveti suficienta civilizatie, sa intelegeti acest lucru, chiar de acea nu va lasa in spatiul schengen, pai domnule,maid dezvoltati-va creierulvostru un veac,doua.

Lasă un răspuns

