Ma scuzati, sunteti handicapati?

Posted: Noiembrie 19, 2009 by Bogdan in Romaneste
Etichete:, , ,

Da, deci nenea sau tanti asta din Prahova e mai cu mot, vine in Bucuresti, se pisa pe toate regulile si parcheaza pe locurile de handicapati.

„Ba voi sunteti prosti, mi se rupe mie de regulile voastre si de tot, stati ca va invat eu cum se face..stiu de acolo de la mine din Prahova!”. Ceva de genu asta transmite nenea/tanti asta..nu ca ar fi singurul.

I-am lasat un mesaj scurt in parbriz. Prietene, daca te simti handicapat, locul tau e in alta parte.  Imi pare rau ca n-am avut timp sa-l sau sa o astept sa se intoarca, vroiam un raspuns sau o reactie.

Si inca ceva: cand tu nu ai pic de bun simt fata de ceilalti, sa nu te miri ca esti tratat ca un „handicapat”. Nu, n-au innebunit aia din jurul tau, tu ai nevoie de tratament.

Daca ma gandesc mai bine, trebuia sa-ti trag o cheie pe masina, asa ca sa ai o amintire de aici din Bucuresti, unde „toti sunt prosti”. Ai dreacu, ce reguli pun si astia nu???

Sa zic, sa nu zic… iti doresc sa cauti vreodata un loc de parcare pentru handicapati si sa nu gasesti hai ca ma abtin! De dragul tau…

Comentarii
  1. dennis spune:

    in cluj sta scris asa: „daca mi-ai luat locul, ia-mi si handicapul” oare cati crezi ca sunt impresionati de asta? masinile persoanelor cu handicap au obligatia sa isi lipeasca un semn din ala? sincer nu stiu.

Lasă un răspuns

