Azi, platforma program devine „Fuck you Romania!”

Posted: Noiembrie 22, 2009 by Bogdan in Politic
Etichete:, , , ,

Asa, ca sa avem si coloana sonora! Azi cica votam. O sa merg si eu, dupa ce termin de scris postul asta. Optiunea mea…optiunea mea a fost influentata de confruntarea de vineri seara, pe care am urmarit-o foarte atent.

BEC a zis  ca pana la ora 16:00 s-au prezentat la urne pentru alegerea presedintelui 36,19% din votanti, respectiv 33,86% pentru referendum. Deci smecheria lu’ Base a cam mers. A reusit sa le puna pe ambele in aceeasi zi, a dezinformat la greu…inteligent baiatu’.

Interesante sunt exit-pollurile de la ora 16:00.

CSOP, ora 15:00: Traian Băsescu - 37 %, Mircea Geoană -30 %,
Crin Antonescu - 20%

CURS, ora 13:30: Traian Băsescu - 32 %, Mircea Geoană -26 %,
Crin Antonescu - 22%

INSOMAR, ora 13:00: Mircea Geoană - 36%, Traian Băsescu - 33%,
Crin Antonescu - 18%

CCSB, ora 13:00: Mircea Geoană - 34%, Traian Băsescu - 32%,
Crin Antonescu - 18%

Da, deci e strans, e abia 4 jumate, mai e destul timp.

Ma duc sa dau si eu cu stampila. O sa revenim cu alte date si impresii pe parcursul zilei. Sa fiti lucizi!

Lasă un răspuns

