Seara ros-albastra

Posted: Noiembrie 29, 2009 by Cyrypel in Sport
Etichete:, , , , ,

Asa cum am mai spus sunt fan Barcelona si suporter inflacarat al echipei Steaua Bucuresti.

Seara aceasta a fost una perfecta pentru mine: victorie Barcelona 1-0 (Am zis ca Ronaldo e un ingamfat, iar MESSI e zeul fotbalului) si victorie Steaua cu 2-1.

Asa cum am promis m-am uitat la Barcelona- Real Madrid, iar catalanii nu m-au dezamagit. Ei au reusit sa domine echipa din Madrid desi au jucat 30 de minute cu un om in minus. Se pare ca extraterestii sunt mult mai buni decat galactici :D.

Despre Steaua-Vaslui nu pot sa va spun decat scorul. Din pacate nu m-am uitat la meci. Ceea ce e trist in privinta acestui meci este ca la el au asistat doar 5000 de suporteri. Ce ai facut Becali din templul din Ghencea?

Dar e o seara fericita, iar oamenii nesemnificativi nu trebuie sa imi strice aceasta noapte.

Sempre Barca! Sempre Steaua! <:-p <:-p <:-p

Lasă un răspuns

