Am ce va trebuie. Voi ma vreti?

Posted: Decembrie 5, 2009 by Bogdan in Mizerii, Romaneste
Etichete:, ,

Da play si citeste:

Am cap. Am idei. Am initiative. Am momente de geniu…si momente de nebunie. Am energie. Am simtul umorului. Am capabilitatea de a ma adapta din mers. Sunt responsabil.  Am dorinta..VREAU!

Si prietenii mei sunt asa, si prietenii prietenilor mei sunt asa, alti vreo 900 000 de tineri sunt asa!

Ce se-ntampla cu noi? Suntem mici, n-avem experienta, trebuie sa facem lucrurile intr-un anumit fel pentru ca „asa trebuie” (celebrul „asa trebuie!”).

Efectul: 500 000 se supun „regulilor”, 200 000 renunta din start,  100 000 se pierd pe drum. Mai raman 100 000, care stiu sa spuna „NU VREAU ASA”, si in curata lor „nebunie” actioneaza si reusesc singuri.

Si uite-asa se complace romanul in situatie, pentru ca asa ii spune spiritul de turma. E ca un lant care cade, si trage dupa el si ultimul inel…

Romania, esti tare!

Comentarii
  1. buna,

    arunca un ochi peste blogul meu
    http://www.questioare.com si daca iti place ce gasesti pe acolo, adauga-ma in blogroll-ul tau cu numele de Que stii oare? Iti multumesc si iti doresc o zi frumoasa.

    Strumfita

Lasă un răspuns

