Cine incurajeaza prostia?

Posted: Martie 14, 2010 by Dani in Romaneste
Etichete:, ,

Toata saptamana mi-am pus intrebarea asta. Si am gasit si cativa factori care incurajeaza prostia. In primul rand, statul te vrea prost..de acolo de la conducere pleaca totul. Reforma invatamantului a inceput cu mult timp in urma si nu s-a terminat. Fiecare generatie da bacul diferit fata de generatia trecuta, la facultate se intra diferit in fiecare an..sa mor daca mai intelegi ceva.

In loc sa faca tot posibilul sa tina geniile pe meleagurile nostre, ei se pisa din start pe ei. Si in felul asta ii scoatem automat din ecuatie, pentru ca sunt ca si plecati daca nu au plecat inca. Astia care raman de ce nu sunt incurajati sa invete? Inteleg ca trebuie sa faca cineva si munca de jos, dar problema e ca si munca aia nu o fac pentru noi si aleg sa o faca pentru italieni, englezi, spanioli, etc. Daca nu ar fi asa am avea agricultura nu?

Mai sunt apoi „smecherii”. Multi „afaceristi” nici macar nu au bacu’ dat. Si cum romanul este infuentat usor..il vede pe cutare si pe cutare ca are masina, bani si femei si isi baga pula in ea de scoala. „Ala nu a mai facut nicio facultate si uite ce bine o duce.” Daca zici tu prietene..atunci multa bafta si tie.

Un alt factor pe care l-am gasit este natura. Adica unii asa sunt ei prosti..asa s-au nascut si asa o sa ramana. Problema e ca prostia incurajeaza prostia. Cu ceva timp in urma circula pe internet DISCURSUL PRESEDINTELUI ORACLE, LAWRENCE ELLISON, LA YALE. Asta nu a facut sa ii incurajeze pe cei de mai sus: „daca si asta zice..ce mai vrei ?” De fapt Lawrence Ellison nu a tinut niciodata un asemenea discurs, dar poti sa ii spui tu „baiatului destept” asta? Incearca..

Comentarii
  1. Spyn spune:

    Sunt pentru facultate dar doar daca iti ajuta cu ceva.

    Ex1. Eu am facut istorie si acum lucrez in domeniul internetului asa ca nu prea imi ajuta la nimic.

    EX2. Prietena mea a terminat Jurnalismul si lucreaza la un radio. Aici mi se pare utila facultatea.

    Asa ca depinde. Sunt multi care fac acum facultate si intra boi si ies vaci. Acum facultatea e cum era cu permisiul faci 18 ani gata trebuie sa il dai.

    • madsnick spune:

      nu ma refer la facultate..vorbesc despre cultura generala..nu putem vorbi doar despre fotbal, politica si domeniul in care lucram..

  2. […] facut la misto arata altfel, dar din moment ce are “anchidere” e prostie clara. Iar despre prostie am vorbit intr-un post […]

Lasă un răspuns

