New alarm clock

Posted: Martie 19, 2010 by Dani in Romaneste
Etichete:, , , ,

Vreau sa vedeti si voi ce vecini „simpatici” am. Mi se parea mie ca aud un cocos cantand dimineata, dar am crezut ca am eu nevoie de o vacanta la tara. Nu frate! Vecinii mei pensionari de la parter chiar au un cocos. Fie nu au reusit sa tina pasul cu tehnologia si costa prea mult sa isi repare ceasul cu cuc, fie vor sa se simta ca la tara. Nu imi spuneti ca poate l-au primit si il tin acolo pana il taie, ca il au de o vreme buna. Are si cotet.

Asta e un motiv pentru care ma enerveaza pe mine pensionarii. Prietene, daca vrei sa te simti ca la tara, de ce nu te duci la tara? Vinzi apartamentul si iti cumperi o casa la tara. De ce stai tu aici sa ne calcam pe picioare in tramvai si sa imi ceri locul ca deh, ai muncit o viata si acu esti obosit..tre sa stai jos? Sa mori tu! Care dintre noi doi e mai obosit? Eu ca alerg intre munca si facultate sau tu care te duci in parc sa joci sah sau table?  Cine a decis ca respectul inseamna ca tre sa cedezi locul batranilor a fost un mare idiot in opinia mea. Ai loc rezervat in fata, de ce nu stai acolo? Pai unde sa stati toti, ca mai mult de jumate din RATB sunt pensionari care ies la plimbare. Doar a venit primavara nu?

Uneori sunt in stare sa platesc sa pot afla exact unde se duc pensionarii intre 6 si 8 dimineata si de unde se intorc intre 4 si 6 sau 7 seara. Sa moara fanii mei daca nu cred ca o fac special sa ma enerveze pe mine. Cand se duce lumea la munca, ei atunci pleaca de acasa sa se plimbe sau sa isi faca piata si se intorc fix cand vine toata lumea. Sau cel putin asa mi se pare mie. Oare?.. De ce nu pleca si ei la o ora mai tarzie? Un 10 sau 11 chiar. Si daca tot iesi la plimbare..plimba-te in pula mea, adica mergi pe jos, nu mai lua mijloacele de transport in comun, de care oricum te plangi: ” ce greu vine masina asta..”, ” de juma de ora astept tramvaiul..”, etc, etc, etc. Urasc genu asta de pensionari.

Aveti mai jos si fotografia cu noul ceas cu alarma.

Comentarii
  1. Andera Y spune:

    Uite ca te-am gasit si aici! Te urmaresc! :))
    Buuun. Sa revenim. De cocos… te cam inteleg. In zona in care lucrez, desi este destul de aproape de centrul Bucurestiului, sunt o groaza de case, vile… cu toate ca denumirea mai potrivita ar fi „case cu un etaj”. Desi sunt casele astea, nu mi-as fi imaginat vreodata ca in timp ce vorbesc la telefon cu clienti sau avem intalniri cu potentiali parteneri, voi auzi pe fundal cum canta un cocos! Am reusit sa ne obisnuim sa ascultam toate slujbele religioase avand in vedere faptul ca vis-a-vis de noi este o biserica, dar … cocosi???
    In ceea ce priveste pensionarii, vin si eu intr-o secunda cu banii atunci cand gasesti sa platesti pe cineva care sa spuna unde naiba se duc intre orele alea! Ai mers cu tramvaiul 34? Este cel mai bun exemplu in acest sens pe care-l pot da eu…

    • madsnick spune:

      ma bucur mult ca m-ai gasit si ca iti place cum scriu. sper ca a meritat sa ma cauti :))
      PS: mai jucati triburile?

      • Yoko-chan spune:

        Pai cum sa nu-mi placa si cum sa nu fi meritat? Doar te urmaream si dincolo, nu? 😀 Totusi, parca aici esti mai in largu’ tau… Asa mi se pare mie.
        Acum vreo 2 saptamani cand s-a deschis lumea 19 m-au asasinat cei care au continuat sa joace (tot de-ai nostri). N-am mai vrut sa intru… Nici nu mai am timp sa joc cum trebuie si mi-ar fi luat pana si putinu’ timp liber pe care-l mai am. 😀 Nici tu n-ai mai intrat?

      • Andera Y spune:

        Ah, fir-ar! Scuze, a ramas setat pe contu’ de wordpress … 😀

  2. madsnick spune:

    nici eu nu am mai intrat..si eu sunt certat rau cu timpul liber. abia reusesc sa scriu pe blog

Lasă un răspuns

