Azi da

Posted: Aprilie 19, 2010 by Dani in Muzica, Personale
Etichete:, , ,

A trecut ceva timp de cand vreau sa ascultati impreuna cu mine melodia asta..e deja veche. Ei sunt vinovati pentru ca nu am mai scris pe blog. In fiecare zi ascultam melodia..ma relaxam in ultimul hal, cum zice Cheloo si nu mai aveam chef sa scriu. Ziceam si eu cu baietii : AZI NU!..maine poate. O alta melodie care imi place mult si ma relaxeaza este Acelash – Paradis. Veche si asta.

Dar sa revenim la melodia asta care desi o ascult cel putin o data pe zi pentru ca ma face sa ma simt bine si sa uit de toate, uneori imi aminteste ca imbatranesc. Nu imi mai permit sa fac tot ce zic baietii..au trecut vremurile alea cand ma urcam in tren si o luam spre mare..ce vremuri!! Cica suntem liberi..hai ca o dam in diverse..va las cu piesa!

Lasă un răspuns

