Ce se intampla daca uiti o parola ?

Posted: Februarie 8, 2011 by Dani in Fun, Personale
Etichete:, ,

Raspunsul pare simplu. O recuperezi. Acum depinde despre ce parola este vorba. Aseara mi-am amintit ca am un cont pe bet365.com pe care nu am mai intrat de 2 luni. M-am hotarat sa alimentez contul ca nu mai aveam niciun leu. Problema este cea din titlu. Uitasem parola asa ca am inceput operatiunea de recuperare prin care imi cereau mailul, data nasterii si…codul de securitate. Pai daca eu am uitat parola, pe bune acum, imi amintesc codul de securitate? Am apelat la live chatul bet365.

Bineinteles respectivul mi-a cerut sa ii confirm niste detalii: adresa de mail, data nasterii, adresa, codul postal, modul de plata, ultimele 4 cifre ale contului de pe care alimentez, cand am alimentat ultima data contul si cu ce suma, CNP-ul si o poza recenta cu colegii din liceu. Pentru ca mi-am schimbat domiciliul si deja am in reflex sa spun noua adresa cand sunt intrebat am inceput cu stangul. A urmat un “ ne pare rau”. Stai prietene ca uite asa si pe dincolo cu explicatii si.. de la capat. Spune-le vechea adresa si trimite o copie scanata dupa noua C.I. ca sa pot obtine intr-un final numarul de securitate cu ajutarul cariua imi puteam schimba parola.

Am schimbat-o si m-am logat cu gandul sa fac depunerea aia nenorocita ca deja imi pierdusem orice chef. Atunci am realizat cate s-au schimbat in ultimele 2 luni. Pe laga domiciliu mi-am schimbat si cardul. Contul a ramas acelasi, dar numarul de securitate de pe card s-a modificat. Dupa updateul necesar am reusit sa fac depunerea si am iesit ca oricum nu mai avem chef sa pariez. Seara insa nu s-a terminat aici. La cateva zeci de minute, in jurul orei 22:30 suna telefonul:

-Buna seara! Piraeus Bank Romania, serviciul de prevenire si comabtere a fraudelor (parca). Cardul este la dumneavoastra?

– aaa…da!

-Ati facut o tranzactie de curand?

-DA!

– Voiam sa ne asiguram ca dumneavoastra ati efectuat tranzactia. O seara buna!

Sa mori tu!? Le-am multumit si le-am urat o seara buna. Am fost surprins pentru ca nu este prima tranzactie cu cardul, dar este prima data cand ma suna banca sa se asigure ca nu a facut altcineva tranzactia. Multi ar spune: „da frate..asta banca serioasa”. Eu stau si ma gandesc..o sa ma sune de fiecare data cand o sa fac o tranzactie cu cardul?

Comentarii
  1. Mihai spune:

    Cred ca era mult mai simplu sa-ti faci un cont nou, scapai de toate aceste probleme si nu te mai suna nimeni 😀

    • madsnick spune:

      cont nou inseamna adresa de mail noua (care sa zicem ca nu inseamna mare lucru), inseamna domciliu nou, card nou sau ma rog cont bancar nou, CNP nou..mai exact identitate noua..pt ca daca vrei sa iti activezi contul trebuie sa le trimiti o copie scanata de pe C.I. si cred ca isi dadeau seama ca mai exista persoana aia la ei cu un alt cont. 🙂

  2. ana~printe$$a spune:

    mi-am uitat parola vreau sa stiu cum sa o schimb

  3. […] se întâmplă dacă uiți o parolă […]

  4. […] se întâmplă dacă uiți o parolă […]

Lasă un răspuns

